zondag 14 maart 2010

En weer een verslaving erbij!

Alweer een tijdje geleden ben ik in aanraking gekomen met het viltvirus. (Zie enige berichten geleden.) Tijdens de workshop die ik toen gevolgd heb leerde ik nat-vilten. Hierna ben ik me meer gaan verdiepen in de mogelijkheden van vilt. Ik kwam erachter dat er nog veel en veel meer mogelijk was dan ik me had kunnen voorstellen. Alleen had je daar ook een naald voor nodig... Toen kwamen de vragen; Wat voor naald? Hoe werkt dat dan? Wat heb ik er allemaal voor nodig? Welke wol is hiervoor geschikt? Maar goed, lang leve internet! Op de site van Meervilt vond ik alles wat ik nodig had. Deze site beantwoordde al mijn vragen en meer, ook was het mogelijk om een startpakket te bestellen. Slechts een paar dagen later kon ik al aan de slag! En wat is het leuk!!!
Vandaag heb ik me weer eens overgegeven aan het virus, het had me weer helemaal in z'n greep. Zie hieronder het resultaat.


















Wil je meer weten over naaldvilten? Neem dan eens een kijkje op de site van Meervilt of laat hier een berichtje achter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten