zondag 21 maart 2010

Sieradenswap

Ja, ja, mijn eerste swap-bot-swap is een feit! En wat was het leuk! De spanning vooraf, allerlei moois bij elkaar zoeken, zou mijn swapmaatje het wel een leuk pakje vinden?? En dan de blijdschap als dat inderdaad zo blijkt te zijn. En niet te vergeten het ontzettend leuke pakketje, in een heel vrolijke enveloppe, wat ik zelf in de brievenbus vond!! De foto's hieronder zijn van de pakketjes. Links het pakje dat ik gekregen heb. Rechts hetgeen ik verstuurd heb.

Dit smaakt naar meer!


Wat er in zat? Gekregen: Een amigurumi-koekje en beschrijving, handgemaakte glaskralen, een handgemaakte opbergzakje, een armband, vlinderstickertjes en een kaart.
Verstuurd: Een ketting met houten kralen en glaskralen, een sleutelhanger, een hangertje met zoetwaterpareltjes, een gelukspoppetje en een kaart.

Ook zin gekregen om iemand blij te maken met zo'n mooi pakje? En om ook zoiets moois terug te krijgen? Neem dan snel een kijkje op Swap-bot en meld je aan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten