maandag 15 maart 2010

Viltspiratie

Zoals jullie gisteren al konden lezen ben ik gegrepen door het viltvirus. Helaas moet er overdag ook gewoon gewerkt worden, en heb ik vanavond echt niet meer de puf om nog iets te gaan maken... Jammer, jammer, jammer! Maar gelukkig is er op internet ook genoeg viltspiratie als medicijn voor dit hardnekkige virus.

Wil je niet besmet raken met het viltvirus? Klik dan vooral niet op de volgende linkjes...
Alone on the Hill (ik kan echt niet kiezen welke ik het leukst vind...)
Kattingen (zo levensecht!)
Mimi Kirchner (voor de 'Tiny Worlds' zijn geweldig!)
Lauren Alane (die vogeltjes...)

En... Heb je al op de site van Meervilt gekeken?? (Nee, ik heb geen aandelen... Maar het is gewoon een heel complete site met een hoop informatie en leuke tips. En ook kun je hier spullen bestellen zodat je zelf ook aan de slag kunt.)

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dingen!!! Maar wat jij maakt ook hoor!! Hartstikke leuk!! Ja, jammer dat je soms te weinig tijd hebt hè?! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen