maandag 19 april 2010

Het is weer maandag!

Dus weer tijd voor een paar leuke linkjes.
De afgelopen dagen ben ik weer eens achter de naaimachine gekropen om te kijken of er weer eens iets uit mijn handen gekomen. Nou, heel veel was dat niet... Maar wel iets waar ik erg blij mee ben! Een etuirol (foto volgt komende week). Aangezien bij mij de stofjes weer kriebelen laat ik jullie lekker even meegenieten. Neem zeker even een kijkje op de volgende sites. Ze zijn allemaal zeer de moeite waard.

- Eloleo; leuke blog. Deze dame maakt onder andere erg mooie tassen.
- What's up at 8r1id & Bobbeez ?; Niet alleen stofjes maar wel allemaal hele mooie en leuke ontwerpen!
- VanMarieke; Geweldig! Alleen kijken als de bodem van je portemonnee nog niet in zicht is. Je wilt hier zeker iets bestellen!

Veel plezier! Bij mij is de eerste bestelling bij VanMarieke al gedaan, ik ben aangestoken door Nancy. Ik kan niet wachten tot de bestelling binnen is!!

1 opmerking:

  1. Haha! ;-) Wat leuk!!! Ik ben zo benieuwd wat je besteld heb en nog meer wat je gaat maken natuurlijk!!

    BeantwoordenVerwijderen