woensdag 21 april 2010

Opgerold en vastgeknoopt

Maandag noemde ik het al, de stofjes kriebelen weer. Vandaag lag de bestelling van VanMarieke in de brievenbus. Eigenlijk kon ik bijna niet wachten tot het pakje goed en wel open was... Wat een leuk pakketje! Oké, ik heb het zelf besteld, maar als je alles dan zo bij elkaar en in het echt ziet is het nog veel leuker dan op haar (mooie) website. Uiteraard ben ik er meteen mee aan de slag gegaan. Wat is het leuk! Zie hier het resultaat!













Maandag heb ik jullie ook nog foto's van mijn etui-rol gemaakt van een placemat beloofd.

Wat vinden jullie ervan?

1 opmerking:

  1. Wow!!!! Wat leuk!!! De knoopjes uiteraard ;-) Maar ook de etui-rol! De knoopjes werken heel verslavend hoor ;-) Ze zijn ontzettend leuk geworden!!

    BeantwoordenVerwijderen