maandag 3 mei 2010

Art-Journal

Heb ik hier al eens genoemd dat ik het ook heerlijk vind om een dagboek bij te houden? Gewoon zomaar iets opschrijven vind ik wel lastig hoor, vandaar dat ik graag met inspiratiebronnen werk. En laat het nou net maandag zijn en dus weer tijd voor linkjes... Ik laat jullie er graag van meegenieten.

- Dagboek schrijven; weblog met allerlei leuke tips, recensies en inspiratie
- Keri Smith; website met veel inspirerende tips en opdrachten (haar boeken zijn ook aanraders!)
- Plakblog; net ontdekt en nog een hoop te bekijken, inkijkjes in art-journals

Voor andere leuke (art-) journal links en schrijfopdrachten houd ik me graag aanbevolen!

1 opmerking:

  1. Ken je het boek van Saskia de Bruin: Schrijvend openbloeien in het schrijfpaleis ? Is niet alleen schrijven..

    Bedankt voor je tips!

    BeantwoordenVerwijderen