dinsdag 25 mei 2010

Dotee doll

Op swap-bot heb ik meegedaan aan een dotee-doll swap. Toen de swap opgestart werd had ik nog nooit van een Dotee-doll gehoord... Maar zoals het een goede craftster betaamd heb ik mijn huiswerk gedaan en dus even opgezocht wat het zijn. Dotee dolls zijn ooit verzonnen door de dame van deze weblog, de popjes zijn naar haar vernoemd. En als je zoekt op Flickr vind je een heleboel voorbeelden. Wat zijn ze leuk hè! Dat vind ik dus ook, en enthousiast geworden heb ik dus meegedaan aan de swap.

Dit is wat ik verstuurd heb:













Jammer genoeg ben ik vergeten om van de rest ook foto's te maken. Gelukkig heeft Dieuwertje deze wel op haar blog geplaatst. Ik vond het zo leuk om te doen!! Ik ga er zeker nog meer maken!

Vandaag kreeg ik van ViolaOdorata deze Dotee doll. Ik heb er een collage van gemaakt. Het pakketje was zo leuk ingepakt, en de dotee is zo lief. Ze heeft al een plekje aan het raam gekregen. Op de andere foto zie je benodigdheden voor nog een dotee. Dat was ook onderdeel van de swap. Dit heb ik uiteraard ook meegestuurd aan Dieuwertje maar daar heb ik dus geen foto van gemaakt... :-(
















Viola, dank je wel!!

Ook heb ik vorige week nog een paspoort/ID-kaarthoesswap gedaan. Wat ik gekregen heb hebben jullie al gezien. Dit is wat ik verstuurd heb aan Kreatieve.



















En ik heb ook een snel en simpel swap gedaan. Ook daarvan hebben jullie al gezien wat ik heb gekregen... Maar... ook daarvan heb ik geen foto gemaakt van wat ik verstuurd heb. Ik vergeet dat altijd :-(
Zal m'n best doen om voortaan meteen foto's te maken zodat jullie ook kunnen meegenieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten