woensdag 5 mei 2010

Mijn eerste award!


Jippie! Mijn eerste award! Gekregen van Nancy, ik voel me zeer vereerd. Dank je wel!

Dingen waar ik blij van werd vandaag:
Deze award die ik zomaar kreeg
Mijn lief die zomaar een cadeautje voor mij meenam
De lekkere lasagne die we vanavond hadden
Ons opgeruimde huisje en de opgeruimde knutseltafel
Lekker lang uitgeslapen, want ik heb vakantie
Gezellig dagje op stap met m'n vader
Daarvoor nog heerlijk gefreubeld

Ik geef deze award door aan;
- Vlijtig
- Kralorium
- 8r1id-bobbeez
- Little Z

2 opmerkingen:

  1. Hallo
    ik heb hem geplaatst hoor, op: http://8r1id-bobbeez-awards.blogspot.com/
    Dankjewel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee Anoeska,
    Wat leuk dat ik een award van je heb gekregen! Een beetje waardering is altijd fijn!
    Groet,
    Kristel

    BeantwoordenVerwijderen