donderdag 29 juli 2010

Terug van weggeweest

We hebben een heerlijke vakantie gehad in het verre Bali, Indonesie. Echt super! En erg lekker gegeten ook.
Goed nu weer terug in het nu niet zo warme Nederland... Even wennen dus! Maar gelukkig hoeft het voor knutselen geen mooi weer te zijn en begint het nu ik terug ben weer flink te kriebelen. Ik ga dus maar snel weer eens aan de slag, hou mijn blog in de gaten!
Toen ik mijn blogje zojuist opende zag ik dat ik tijdens mijn afwezigheid er een aantal volgers bij gekregen heb. Nu heb ik altijd stiekem gezegd dat ik bij 25 volgers een give-away ga houden... En nu zit ik ineens op 27!! Binnenkort dus mijn eerste give-away. Nu eerst even de vakantiewas doen... :-(

1 opmerking:

  1. Welkom terug!! Wel even wennen he, dat koude Nederland... Hoewel ik dit echt liever heb dan die vreselijke hitte van de afgelopen weken! Maar goed, wie ben ik... Zet hem op met de was :)

    BeantwoordenVerwijderen