maandag 4 oktober 2010

Misschien wel haken...

In mijn vorige bericht zei ik het al: Misschien kan ik binnenkort wel haken. Ok, dat gaat niet zomaar. Daar moet ik natuurlijk nog wel iets voor doen. Maar het haakgebeuren is weer een stapje dichterbij gekomen en wel door Mriek. Van haar kreeg ik de Big Fat envelope swap (swap-bot). Deze enveloppe was helemaal gevuld met haakspulletjes!! Een beschrijving van een gehaakt cupcakebeertje, haaknaald, wol, oogjes, kraaltjes, vulling, enz.
Het enige wat niet in de enveloppe zat was: Tijd! En laat ik dat nou net te kort komen de laatste tijd. ;-)













Dit was wat ik verstuurde aan daddy's girl:

8 opmerkingen:

  1. Dat tijd tekort komen is wel herkenbaar hoor, maar eigenlijk zou die hobby juist wel tijd moeten krijgen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wel een leuk idee zo'n envelop helemaal op een thema!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorry, tijd paste niet meer in de envelop... Zal ik er nog even een klokje achteraan sturen?? ;-) :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk, ja, nu moet je wel hoor!!! Ik heb ook nog heel veel patroontjes voor je!! ;-) Jouw pakket ziet er trouwens ook schitterend uit!! Enne.. ik wil je niet van het haken afhalen, integendeel!!! Maar ik wil graag wat spiegeltjes bij je bestellen, kan dat? Echt bestellen hoor! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je gaat haken kan je altijd op t nieuwe haak en amigurumi forum kijken!

    www.amigurumi-en-haakforum.nl

    En je buttons/spiegeltjes? Wil je ze ook swappen of verkopen!?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh wow wat een leuk haakpakketje heb je gekregen!!!! ben erg benieuwd naar de titel van het boekje...
    groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk dat je gaat haken!!
    Ik ben pas begonnen met breien en heb ook alvast een haaknaald gekocht want volgensmij is het verslavend! Haha
    Liefs juliette

    BeantwoordenVerwijderen