zondag 14 november 2010

Wat doe je als je ziek op de bank ligt...?

Iets simpels, niet te vermoeiend... Maar wel iets leuks. Alle films al gezien, niks op televisie en alle boeken gelezen... Wat blijft er dan over? Juist, knutselen. Aangezien het op de bank moet kunnen moet het makkelijk te doen zijn. En waar kom je dan bij uit? Ik in ieder geval bij labeltjes stempelen. Dus papier, ponsjes en stempeltjes gepakt en aan de slag gegaan.
Dit is het resultaat!'















Overigens voel ik me gelukkig inmiddels al weer beter! Ik knutsel nu weer gewoon aan tafel ;-)

6 opmerkingen:

  1. Wat een leukies! Kan me voorstellen dat je daar van opknapt. (leuk! Ik zie mijn kitty stempel ertussen)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk zijn ze. Beterschap gewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn leuk geworden!

    Beterschap!

    Had je m'n mail nog gehad? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke labeltjes!
    Zitten ook enkele super leuke stempels tussen!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  5. inderdaad erg leuke labels en een goeie tip om te craften vanuit de zetel, vel beterschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh leuk zeg, daar wordt ik zo hebberig van haha. Ben je blog aan het lezen om inspiratie op te doen om over jouw blog op mijn blog te schrijven ( volg je me nog? )

    groetjes nynke ( swapbot )

    BeantwoordenVerwijderen