zaterdag 15 januari 2011

Blog over mijn blog deel 2: Zo mooi zo hip

In deel 2 van de blog over mijn blog; Zo mooi zo hip!
Bouwiena is degene achter Zo mooi zo hip. Een creatieve duizendpoot, dat denk je al snel bij het lezen van haar blog. Maar op haar blog kun je meer dan alleen lezen. Bouwiena maakt ook filmpjes waarin ze vertelt wat ze de afgelopen tijd gemaakt heeft. Zo leuk! klik!

Verder is Bouwiena heel bedreven in haken, iets wat ik nog niet onder de knie heb gekregen... Kijk maar eens naar dit aapje. Zo lief!
En wat maakt ze mooie swaps, echt cadeautjes! Deze dotee doll mocht ik bijvoorbeeld van haar krijgen. Zo schattig!

Voor het webwinkeltje van Zo mooi zo hip maakte ik deze zakspiegeltjes. Uiteraard naar ontwerp van Zo mooi zo hip, ik zette ze in elkaar ;-)
Zo handig!

Natuurlijk heb ik nog lang niet alles genoemd van deze veelzijdige blog! Om meer te weten te komen moet je maar snel zelf gaan kijken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten