zondag 16 januari 2011

Blog over mijn blog deel 3: Made by Mriek

Hele trouwe lezers weten het misschien nog wel. Made by Mriek is misschien wel degene die er voor gaat zorgen dat ik over een tijdje kan haken. (Tot op heden is het me nog niet gelukt...) Mriek is namelijk heel handig met een haaknaald en een tijdje terug stuurde ze mij via swap-bot een amigurumi-startpakketje.
Alles wat ik nodig heb om een berencupcake te haken zit erin. Een ami naar eigen ontwerp van Mriek een tijdje geleden stond er op de blog van Mriek dat het patroon al 1006 keer bekeken was.

Dat Mriek een echt amigurumiheld is is duidelijk, haar hele blog staat er vol mee. Ze maakt zelf haar patronen maar deelt ook boekentips over ami's met je. Zoals deze:

En last, but not least. De blog-hop! Ook zo leuk!! Je blijft klikken.
Wat het is?? Ga zelf maar snel kijken en vergeet niet de rest van Mriek's blog te bekijken. Het is echt de moeite waard!
klik!

1 opmerking: