vrijdag 4 maart 2011

Round Robin Notebook

Het is bijna zover. De tweede ronde van het Round Robin Notebook start al over minder dan 2 weken... En ik doe mee! Ik vind het wel spannend hoor, je mag (nee, moet zelfs!) in de notebooks van andere mensen schrijven, tekenen, plakken. Als ze het maar leuk vinden... Als ik maar genoeg inspiratie heb... Maar tegelijkertijd vind ik het ook wel heel leuk! Als je de sneak previews van de eerste ronde ziet krijg je er al helemaal zin in. Als de tweede ronde eenmaal begonnen is zal ik hier af en toe ook een sneakje laten zien. Maar wie echt nieuwsgierig is kijkt natuurlijk even op het blog van Round Robin Notebook.

Nu dan de eerste sneak... De voorkant van mijn boekje (en stiekem ook al een stukje binnenkant, want ja die geborduurde pootje zag je ook aan de binnenkant ;-)).

2 opmerkingen:

  1. wat een superleuke vogeltjes!!!
    En heerlijk dat je meedoet aan de tweede ronde.
    Ik wacht vol (on)geduld op een nieuwe ronde ;)
    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen