donderdag 4 augustus 2011

365 animals project

Gisteren een artikel in de Flow gelezen over 365 dagen projecten, en ik ben er vandaag meteen één gestart!
Eigenlijk was ik al van plan om voortaan elke dag een tekening te maken, gewoon omdat het zo lekker ontspannend is. Dit is de spreekwoordelijke stok achter de deur! Omdat het natuurlijk nog leuker is om je project te delen met anderen ben ik ook maar meteen een blog begonnen. 365 Animals Project! Ik zou het super vinden als je een kijkje kwam nemen en me gaat steunen (volgen) tijdens het komende jaar!


De tekening hierboven telt nog niet mee met het project, deze maakte ik van de week naar aanleiding van de one-liner opdracht tijdens de Imaginary creatures cursus.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke 365-uitdaging ben je aangegaan. Zit er zelf ook aan te denken, maar moet nog even de drive vinden om te beginnen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel!
    De vakantie was tot daarvoor inderdaad echt heerlijk! die van jou 'ziet' er ook mooi uit! en je tekeningen zijn echt ontzettend leuk!!! Succes met je project, ik zal proberen af en toe je te 'steunen'! Ben zelf ook niet zo'n held met dat soort dingen namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen