vrijdag 9 september 2011

Nog eentje dan...

Ik kan er maar geen genoeg van krijgen de laatste tijd! Steeds grijp ik toch weer die zwarte stift en dat witte blaadje om weer een zentangle op papier te zetten. Het is ook zo leuk!!!
Ook deze tekening heb ik niet helemaal zelf verzonnen. Ik zag de dametjes in het zentangle-boekje en ik vond ze zo leuk... Uiteraard heb ik wel andere patronen gebruikt!


Wat vinden jullie ervan? (Ik moet eerlijk bekennen dat ik hem zelf zo leuk vind dat ik er zelfs een case voor m'n iPhone mee laat maken...)

12 opmerkingen:

  1. wow! ik ben de laatste tijd ook helemaal weg van die patroon dingetjes met zwarte stift! geweldig!

    ps: heb je die schaduwen met postlood gedaan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Errug leuk, hier wordt ook regelmatig naar die zwarte stift en het witte papier gegrepen. ook door m'n dochters, zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig, vind ik ze. Het linker patroon boeit me het meest. En nu ga ik toch écht eens informatie zoeken over zentangle!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor jouw reactie op mijn Zentangle vraag. Ga eens rustig rondneuzen op de site en op zoek naar zo'n speciale pen.
    Jij ook veel plezier met creëren!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze zijn heel knap gemaakt, ik doe het je niet na hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuk, ook die schaduw erbij is erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En terecht! Jeetje, wat is deze prachtig zeg. En heel mooi gedaan met die strakke patronen en zachte schaduwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat gaaaf!! Ik ken dat hele zentangle niet, wel doodlen. Ik ga eens even zoeken op google en naar dat boekje waar je het over hebt want dit is echt leuk!
    groetjes Dorith

    BeantwoordenVerwijderen