vrijdag 10 februari 2012

Mijn eerste voorzichtige stappen...

... op het haakpad! Jawel! Eindelijk is het dan zover! Vorige week ging ik naar de wolletjeswinkel hier in de buurt en kocht ik een paar bolletjes acryl. (Nee, geen haakkatoen... dat had ze niet...jammer)
Eenmaal thuisgekomen een filmpje opgezocht en een aantal uurtjes zitten uithalen, mopperen en zuchten. Maar... Na al dat gezucht mag het resultaat er voor een eerste keer best zijn! Okee, de oranje bloem heeft op wonderbaarlijke wijze een bloemblaadje meer... Maar een kniesoor die daar op let toch? ;-)

Goed, na dit eerste haakavontuur ben ik zo enthousiast geworden dat ik bij bol meteen een boekje bestelde... Niet over bloemen, maar over amigurumi's... Spannend!

6 opmerkingen:

  1. Succes ermee!!! komt vast helemaal goed ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tip: google eens Attic24, daar krijg je echt haakzin van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zie een heel mooi begin van een nieuwe carrière :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zien er goed uit! Knap werk voor de eerste keer!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé, wat goed!!! Echt goed gedaan joh! en gewoon doorgaan ;-)Ben benieuwd!! En ik, ach, dat is dan ook het enige dat ik doe hoor ;-) Deze week maar eens flink poetsen enzo.. blegh
    Mandalales was weer super!! Spreek je op de DS-dag, leuk!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hee, dit is echt super leuk! En voor de eerste keer, ik doe het je niet na hoor!

    BeantwoordenVerwijderen