woensdag 22 februari 2012

Silly 5

Misschien weet je het nog wel... Vorig jaar deed ik mee aan 'The Art of Silliness 4' een online cursus van Carla Sonheim. Hartstikke leuk en Silly! Dus toen Carla pasgeleden het bericht op haar blog plaatste dat er een Art of Silliness 5 zou komen heb ik me snel aangemeld. En weer is het leuk!

Ik laat jullie meegenieten van een paar uitgewerkte silly-opdrachten.
One-liners!

Mijn voeten, getekend zonder naar m'n  blaadje te kijken!



De olifantenblaadjesboom!

Ken je Carla nog niet...? (Dat kan bijna niet als je mijn blog al een tijdje leest ;-) Hier is haar blog.

1 opmerking:

  1. Hoi, heb net je blog ontdekt omdat je bij mijn nieuwe blog volger bent geworden, leuk! Die boom hierboven vind ik echt prachtig, met al die schattige olifantjes. Knap gemaakt hoor! En nu ga ik me ook even bij jou als volger aanmelden, je blog is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen