zondag 4 maart 2012

Dutch Swappers dag

Ja! Gister was het dan eindelijk zover! De Dutch Swappers dag! De afgelopen weken druk bezig geweest met de voorbereiding voor het inmiddels beruchte DS-cadeautjesspel. We hebben het best heel beschaafd gespeeld dit keer, er is niet geschopt, gekrabbeld of aan haren getrokken. Kyra heeft een mooi stukje geschreven over ons als swappers en hoe de politiek hier nog een puntje aan kan zuigen.

Goed, de cadeautjes. Daar draait het in mijn hoofd tenslotte al weken om... Wat zal ik maken, is dat wel leuk genoeg, etc... Stiekem toch wel stress hoor! In m'n hoofd al 100 dingen gemaakt, al even zoveel andere dingen verzonnen en zeker zoveel dingen ook weer net zo hard afgeketst. Maar ja, dan heb je dus niks en we moesten toch echt allemaal 3 cadeautjes meenemen... Het werden er uiteindelijk 5.
Buttons, spiegeltjes, dogtag, vilten hartjes, pot met knopen en een speldenkussen stekelvis. 
En natuurlijk sleepte ik uit het spel zelf ook een mooie buit! (Maar ik moet eerlijk zeggen dat het echt niet moeilijk was iets moois te pakken te krijgen want de hele tafel lag vol met mooie cadeaus! Echt geweldig!)

Het eerste cadeautje dat ik mocht houden waren deze twee geweldige konijntjes gemaakt door Susan. Ze heeft het wolvilt waarvan de konijntjes gemaakt zijn ook helemaal zelf gevilt. Wat een bofkont ben ik! Ik hou van konijntjes (voor degene die dat nog niet gemerkt hadden...) en van vilt (nog zo'n inkoppertje!)!
Foto's maken lukt vandaag helaas niet zo goed... Veel te donker hier...

Het tweede cadeautje dat ik mocht houden was dit geweldige tweeluikje gemaakt door Maartje. Zo mooi! De foto's doen het werk geen eer aan. Het is heel gedetailleerd en heel kleurrijk met mooie heldere kleuren.

Mooi hé!? Het werk is nog geen 10x10 cm. Maar zo fijn en gedetailleerd!
Op naar de volgende Dutch Swappers dag! Ik heb nu alweer 100 ideetjes voor cadeautjes! Nog genoeg tijd om ze allemaal in m'n hoofd weer te maken...

7 opmerkingen:

  1. De konijnen zijn geweldig, maar jouw stekelvisje ook hoor! En volgende keer niet meer zo zenuwachtig zijn, nergens voor nodig ;-) Superleuk om je weer gezien te hebben!!
    liefs, Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh ik had dat tweeluikje echt even van dichtbij moeten bekijken. Prachtig!! En je stekelvisje vond ik misschien wel winnaar van de originaliteitsprijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het kuikentje is ook door de rest van het gezin met veel liefde ontvangen vandaag. helemaal super!! veel plezier met je konijnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb echt nog nooit zo'n knuffelbaar stekelvisje gezien! Een schatje is het, het riep ook allemaal moedergevoelens op gisteren. En het was al zo'n emotionele dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat is die speldenkussen stekelvis geweldig zeg! Onwijs leuk gevonden!
    Liefs,
    Mriek

    BeantwoordenVerwijderen