zondag 29 april 2012

Blije brievenbus!

Want er kwam leuke post!
Als eerste won ik deze geweldig Millie in New York kaart getekend door Koosje Koene! De kaart is echt superleuk en gaat straks een mooi plekje krijgen in ons nieuwe huis.

En het tweede wat mijn brievenbus in ontvangst mocht nemen was deze brief uit Parijs van Janice MacLeod die ik bestelde op Etsy.
Deze dame maakt Art-letters, en aangezien ik op het moment het schrijven weer heel erg omarmd heb trok mij dat natuurlijk heel erg aan. Sowieso is het geweldig om een echte (ouderwetse) handgeschreven brief te mogen ontvangen. Dat blijft toch echt leuker en persoonlijker dan een e-mail (ok, e-mail is heel erg handig... en sneller dan de post!). Maar deze brief is er dan ook nog eens één met een mooie schildering van Parijs.
Mooi hè! Je snapt dat mijn brievenbus niet de enige was die hier blij van werd! ;-) P.s. Ik was de eerste in Nederland die een brief van Janice ontving! Wie volgt??

4 opmerkingen:

  1. Nou, ik snap jouw blije brievenbus helemaal, wat een ontzettend mooie post zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaah wat een gave dingetjes! Mijn tekening voor je komt er ook z.s.m. aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WAUW! ontzettend leuk! Hoe kan ik een brief bij haar bestellen?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van zulke post word je zeker blij, veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen