vrijdag 20 april 2012

Drawing lab #16

De oplettende bloglezer heeft het natuurlijk allang gemerkt, van lab 12 en 13 de laatste keer spring ik ineens naar lab 16.... Klopt, ik speel een beetje vals... Lab 16 dus, 100 gezichten!! Ik heb een klein beginnetje gemaakt...




Nog maar 98 te gaan! ;-)

Verder ben ik op het moment deelnemer aan 3 online cursussen tegelijk! Gewoon om mezelf op creatief gebied (tekengebied...) een beetje bezig te houden ook naast m'n werk, wat ik soms nog wel behoorlijk lastig vind ondanks dat ik weet dat ik er juist energie van krijg.
Eén van de online cursussen is 'Letter Love 101' van Joanne Sharpe. Echt heel erg leuk!
(Over de andere praat ik jullie later nog bij, die zijn ook heel erg leuk!)
Vandaag maakte ik mijn Letter Love journal, een schriftje dat ik versierde om in te oefenen.


Lekker vrolijk vind ik hem geworden. Nu aan de slag!

1 opmerking:

  1. Jeetje, wat een drukte op creatief gebied bij jou :) Maar wel erg leuk zijn dat soort dingen :) De tekening van je katten is min of meer af hoor, ik moet alleen een geschikt iets hebben om het in te verzenden ;) Moet wel veilig aankomen.

    BeantwoordenVerwijderen