vrijdag 10 augustus 2012

Tags

Ken je dat? Van die momenten waarop je gewoon voelt dat je iets moet creëren.... Maar dat er dan vervolgens op de een of andere manier niks uit je handen lijkt te komen...? Zo periode heb ik nu. Het kriebelt echt ontzettend. Ik heb al 100 keer spullen gepakt... En weer weggelegd... Ach... Het komt wel weer.

Ik deed vanochtend nog wel een poging, een soort opstartpoging, in de hoop dat ik dan wel op gang zou komen. Het mocht niet baten, maar tijdens die poging maakte ik wel een paar leuke tags.


Tags
More tags

Ik gebruikte kant-en-klare tags, pan pastels, disstress ink, stencils, m'n handgemaakte stempels, een glitterpen en wat embossingpoeder.
Toch nog even leuk gespeeld.

5 opmerkingen:

  1. Ik ken het gevoel, dat is echt vreselijk. Waarschijnlijk zit je komende nacht vol inspiratie...dat heb ik altijd. En dan kan je dus niet lekker slapen. Maar je hebt wel wat moois gemaakt! Ziet er erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat gevoel ken ik idd! en precies op het moment dat je eigenlijk niet veel tijd hebt dan komt alle inspiratie of als je niet thuis bent en je dus geen spullen bij de hand hebt!

    maar je labels zien er super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het resultaat mag er zijn. heel erg mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo herkenbaar! 100 ideeen maar er komt dan even niks van... Ik ga dan altijd haken want dat lukt altijd :) En van die mooie mini-kunstwerkjes-cadeaulabels zijn natuurlijk altijd fantastisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk gespeeld, met een erg leuk resultaat!

    BeantwoordenVerwijderen