maandag 19 november 2012

AEDM #19

Ik kan bijna niet geloven dat het alweer dag 19 is van Art Every Day month. De tijd vliegt echt als je het naar je zin hebt!

Can't believe that it is day 19 of Art Every Day month already! Time really does fly when you're having fun!

Ik maakte vandaag een 'schattenboekje'. Ik zag dit idee bij Bloesemkids en ik wist meteen dat dit de perfecte manier was om m'n cadeaulabeltjes te bewaren. Het was een leuk projectje. Papier, tape en draad uitzoeken en omdat ik geen papieren zakjes had heb ik deze ook zelf gevouwen.

I made a 'treasure book' today. I've seen this idea at Bloesemkids and I knew right away that it was perfect to keep my gift tags save. 
It was so much fun making this book. Sorting out the paper, tape and twine that I wanted to use. Because I didn't have glassine or paper bags I made the bags myself. 

Zie je die blauwe labeltjes? Deze zijn gemaakt met mijn laatste nieuwe stempel. Het is een boom in een cirkelvorm. Ik vind hem zelf heel leuk geworden!
Do you see the blue tags? They're made with my latest stamp, a tree in a circular shape. I like it! 

Dit was het weer voor vandaag. Kom je morgen terug voor dag 20 van Art Every Day Month?
This is it for today. Come back tomorrow for day 20 of Art Every Day Month!

2 opmerkingen: