zondag 13 januari 2013

Zentangle zondag / Zentangle sunday

Een tijdje geleden liet ik hier al zien dat ik het geweldige boek 'A Zentangle a day' from Beckah Krahula had gekregen. Ik vind het echt een superboek! Vandaag wil ik jullie weer drie tekeningen laten zien die ik maakte naar aanleiding van dit boek.

A while ago I already told you guys that I got this amazing book 'A Zentangle a day' from Beckah Krahula. I love it! Today I want to show you three more drawing I made using this book. 

Dag 3: / Day 3:
Tangles die ik gebruikte: / Tangles I used: Hollibaugh, Poke root and Festune.

Dag 4: / Day 4:
Tangles die ik gebruikte: / Tangles I used: Nipa, Jonqual, Shattuck, Poke root and Fescu.

Dag 5: / Day 5:
Tangles die ik gebruikte: / Tangles I used: Tipple, Hollibaugh, Printemps, Crescent moon, Jonqual, Nipa and Isochor.

Ik moet toegeven... Ik ben nog erger verslaafd aan Zentangle dan ik al was!
I have to admit... I'm more addicted to Zentangle than ever before!



4 opmerkingen:

  1. Hoi Anoeska, mooie tiles heb je gemaakt, erg mooi. Je vroeg op mijn blog de naam van de tangle in het midden. Dat is Cruffle, kun je vinden op Tanglepatterns.com. Die is leuk, kun je vanalles speelser mee maken, ik gebruik hem graag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waanzinnig mooi!! Je hebt echt talent hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi!
    Ik twijfel tussen het boek dat je hierboven noemt en Totally Tangled.
    Ga vooral zo door, dat maakt mijn keuze vast eenvoudiger ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat mooi, apart, ik zie iets compleet nieuws (voor mij dan...)!

    BeantwoordenVerwijderen