zondag 7 april 2013

She believed...

Aangestoken door de workshop van vorige week ben ik weer eens lekker aan het art-journallen geslagen. Hierbij mijn eerste resultaten, de troep op de tafel dan maar even niet meegeteld. :-)
In the mood for art journaling again after joining a workshop last week. Here are my first results, except for the mess I made while making these pages. ;-)
Sprayinkt, acrylverf, panpastel en een magic pencil.
Sprayinks, acrylics, panpastel and a magic pencil.
Distress stempelinkt, acrylverf, Sharpie paintmarker en een zelfgemaakte stempel.
Distress inkpads, acrylics, Sharpie paint marker and a handmade stamp.
Tijdens deze workshop kocht ik het geweldige boek van Dina Wakley, Art Journal Freedom. En zij kocht het ook! Leuk! We gaan er samen mee aan de slag, in een soort challenge. We werken allebei aan hetzelfde hoofdstuk en aan het eind van de maand posten we onze resultaten op onze blogs. Ik ben nu al benieuwd! Jij ook?! Houd dan onze blogs in de gaten!
I bought Dina Wakley's fabulous book, Art Journal Freedom. And she bought it too! Nice! We are starting our own small challenge. We will both work on the same chapter at the same time and at the end of the month we will post our results at our blogs. I can't wait to see what we come up with! And you? If you're curious as well follow our blogs!

2 opmerkingen:

  1. Gaaf!! Wat leuk dat jullie samen aan de slag gaan, ik volg jullie ;) Moet nog een hoop leren, vooral over wat je met welke materialen kunt doen... Reden te meer om jullie te volgen!
    Fijne week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihi, zij dat ben ik :-)
    Ik zit te glimlachen achter mijn pc.
    Ik heb er zin in !!!!

    PS. En vooral je silhouette vind ik mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen