woensdag 3 april 2013

Workshop

Afgelopen zondag volgde ik een geweldige workshop bij De Craftorij van Dina Wakley. We maakten een klein journal met een bewegend onderdeel, een spinner.
Last sunday I joined a workshop by Dina Wakley. We made a small art journal with a moving part, a spinner.
Lekker kliederen, uiteraard ging ik met vieze handen naar huis! 
Of course I went home with dirty hands.
Het tempo tijdens de workshop lag lekker hoog! En dus ging het journal zo goed als af mee naar huis. 
Dina lets you work really hard! So the journal was almost finished when I took it home. 
Na afloop van de workshop kocht ik (onder andere) het boek van Dina, Art Journal Freedom, echt smullen! Ik kan weer een heleboel uitproberen de komende tijd. 
Afterwords I bought Dina's book (among other things), Art Journal Freedom, love it! I have lots of things to try in the weeks to come.

2 opmerkingen:

  1. En ik ook! Want ik kocht het boek ook!
    Met welk hoofdstuk beginnen we? ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi geworden!! Zaterdag ga ik eindelijk shoppen!

    BeantwoordenVerwijderen