zondag 26 mei 2013

Art Journal Freedom challenge

De tweede Art Journal Freedom challenge alweer. Lees hier hoe de challenge ontstaan is. En klik hier als je wilt weten wat Bernardine deed.
The second Art Journal Freedom challenge. Read all about how this challenge started here. And see here what Bernardine did.

Hoofdstuk drie stond dit keer centraal, deze ging over 'white space' (witte of negatieve ruimte), continuïteit en 'closure' (voor dit laatste heb ik nog geen Nederlands woord gevonden... Het gaat erover dat je niet alles invult, maar dat je oog dat vanzelf wel doet. Kort gezegd). 
This month we worked and played with the ideas and exercises from chapter 3. White space, continuance and closure. 

Dit is wat ik er van maakte. 
This is what I made.
Waterverf, gouache, spray-inkt, stempels en 'modeling paste'.
Watercolors, gouache, spray inks, stamps and modeling paste.
Neocolor 2, spray-inkt, pan pastel en stempels.
Neocolor 2, spray inks, pan pastel and stamps.
Gouache, inkt, restjes papier, gesso en aquamarkers.
Gouache, ink, paper scraps, gesso and aquamarkers.
Ik vind ze nog niet helemaal af... En sowieso ga ik de pagina's nog gebruiken om op te journallen. 
I don't think they're all finished yet... I will add journaling later.

Dat is het weer voor vandaag. Ik ben weg! We hebben een familiedag vandaag en ik moet nog een paar cupcakes bakken en wat pesto maken en, en, en...
That's all for today. I'm off! We're having a family get together today and I have to bake some more cupcakes and make some more pesto and, and, and...

2 opmerkingen:

  1. Tja, ik ben wel klaar, maar te laat om nog foto's te maken.
    Maar komt morgen goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je werkstukken zijn goed gelukt! Met name nummer 1 vind ik mooi.
    Daar is de witruimte goed aanwezig! Ben benieuwd hoe e.e.a. uitpakt met journaling er bij....
    Het was weer leuk om te doen. En ook zo gaaf om onze verschillende aanpakken te zien. Ik heb natuurlijk weer gewoon het boek gevolgd en een variatie gemaakt op Dina ;-)

    BeantwoordenVerwijderen