dinsdag 14 mei 2013

Oefenen, oefenen en nog eens oefenen! / Practice, practice and more practice!

Laatst ontdekte ik de geweldige site van Jane Davenport. Ik kwam toevallig ook het aanbod van haar online cursussen tegen... *zucht* Moet ik nog meer zeggen....? 
Ik schreef me in voor haar online cursus 'Supplies me' en ik vind het geweldig! Ik leer zo veel en ik heb er ook nog eens heel veel plezier in!
Lately I discovered the lovely Jane Davenport. I just happen to stumble upon her website and her online class offerings... *sigh* Do I need to say more...?
I enrolled in her online class 'Supplies me' and it is great! I'm learning so much and having so much fun at the same time! 
Het belangrijkste doel in de cursus is je teken- en schildermateriaal te leren kennen en te leren gebruiken. Jane is een echte materialen-verslaafde, en ik ook. Ik heb echt heel veel potloden, waterverfjes, markers, enz. En nu leer ik ze weer op andere manieren te gebruiken. 
The class main goal is to get to know and learn how to use your art supplies. Jane is a real art supplies addict, as am I. I have lots of pencils, watercolor paints, markers, etc. And now I'm learning more ways to use them. 
In de cursus leer je de materialen te gebruiken bij het tekenen van meisjes gezichten, we leren ook een beetje over het tekenen van het lijf. 
In the class you learn how to use the supplies by drawing girls faces, and it's touches on drawing the figure. 
Had ik al verteld dat ik deze cursus echt geweldig vind??? 
Have I told you already that I love this class???
Ik ben weer weg! Ik ga nog meer oefenen!
I'm off now! Going to practice a bit more! 

1 opmerking:

  1. Oh die heb ik ook gedaan. Geweldige cursus! En prachtige tekeningen van jou!!

    BeantwoordenVerwijderen