dinsdag 7 mei 2013

Visite! / Visitors!

Een tijdje geleden kwam mijn moeder langs om ook eens een paar stempeltjes te snijden. Trots als ze hierop was liet ze ze aan haar zus zien (mijn tante). Natuurlijk wilde mijn tante het ook weleens proberen. Dus had ik gisteren bezoek op mijn hobbyzolder!
A while ago my mum came over to make some stamps of her own. Proud as she was she told her sister (my aunt). Of course my aunt wanted to give it a try as well. So yesterday I had visitors in my craftroom! 

We startten met het maken van een aantal stempels. Plaatjes komen uit '5000 flower and plants motifs' van Graham Leslie McCallum, 'Making and impression' van Geninne Zlatkis en 'Stamp it!' van Jenny Doh. 
First we carved some stamps, the designs are from '5000 flower and plants motifs' by Graham Leslie McCallum, 'Making and impression' by Geninne Zlatkis and 'Stamp it!' by Jenny Doh. 

Deze stempels maakte mijn moeder: / This is what my mum did:
En deze werden door mijn tante gemaakt: / These are the ones my aunt carved:





Toen ze klaar waren met stempels maken werd er gespeeld met de handgemaakte stempels, andere stempels en veel sprayinkt! Ze gingen met vieze handen naar huis! ;-)
When they were done carving we played with this handmade stamps, some other stamps and lots of sprayinks! They went home with dirty hands! ;-)
Stempel van / stamp: Stampotique Originals.
Stempel van / stamp: Gorjuss 



Stempel van / stamp: Penny Black
Je kunt aan de hoeveelheid stempels, kaarten en labels wel zien dat ze hard gewerkt hebben. (Dit is nog niet eens alles wat ze gemaakt hebben...) Het was een leuke, gezellige dag!
Ik denk dat deze dag binnenkort nog wel een vervolg zal krijgen. ;-)
You can tell by the amount of stamps, cards and tags they made that they worked hard. (I'm not showing you all they've made...)We had a lovely day!
I think this day will have a follow up in the near future. ;-)

3 opmerkingen:

  1. Heel leuk, ook de labels die jullie ermee gemaakt hebben! En heel veel plezier vrijdag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig! De resultaten zijn ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omigosh!!! Love love love!!! Especially the owl (so cute!!) and the flower--aaahhhh....and the bird and the teapot....You're gonna make me have to learn how to do these!!

    BeantwoordenVerwijderen