woensdag 17 juli 2013

Breien / Knitting

Er gebeurt hier niet veel op creatief gebied op het moment. Ik geloof dat ik echt toe ben aan een break, een vakantie in eigen tuin. Maar wat er op het moment wel uit m'n handen komt zijn breisels. (Midden in de zomer. Ja! Je kunt maar alvast voorbereid zijn.)
There is not much creative going on here. I think I really need a break, a vacation in my own backyard. The only creativity happening here is knitting. (In the middle of summer. Yes! You better be prepared, right?!) 

Hier show ik de muts die ik van de week af maakte. Ik ontwierp hem zelf als opdracht voor de breilessen die ik volgde.
Ik ben er erg blij mee!
Here I show you the hat I made last week. It's my own design, it was a task I got from my knitting teacher. 
I really love my hat!


                        



1 opmerking: