zondag 18 augustus 2013

Zentangle zondag / Zentangle Sunday

Deze keer een zentangle uit mijn 'kunstige letters' schetsboekje. Ik ben zo lekker op dreef in dat boekje, ik kon het gewoon niet laten!
This time I will show you a zentangle from my 'artfull lettering' sketchbook. I just couldn't resist doing a zentangle lettering!

Ik tekende met HB-potlood lichtjes de vormen van de letters. Hierna ging ik met een Micron-pen aan de slag met zentangle patronen. Ik gebruikte een 0.1 pennetje want het zijn maar kleine patroontjes.
Toen de letters helemaal naar mijn zin waren heb ik de potloodlijntjes uitgegumd en tadaaa! Het resultaat!
First I lightly sketched in the shapes of the letters. Then I used a Micron to make zentangle patterns. I used a 0.1 pen because the tangles in the shapes are small. When the letters were filled and I was satisfied I erased the pencil lines and tadaaa! The results!

Ik ben er erg blij mee! Wat vind jij er van?
I really like the result! What do you think?

3 opmerkingen:

  1. Ik zag op deze blog dat jij wel eens een online cursus volgt, b.v. van Alisa Burke. Mij lijkt dit ook heel leuk maar ik heb nog nooit gebruik gemaakt van Paypal en dat is de enige manier om je voor zo'n cursus op te geven. Ik was er altijd een beetje huiverig voor. Daarom ben ik benieuwd naar ervaringen van creatievelingen, zoals jij, die het wel al gedaan hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anoniem,

    (Wat jammer trouwens dat je anoniem reageert, nu kan ik je alleen hier antwoorden... Ik hoop dus dat je dit leest...)
    Ik vind PayPal heel fijn werken. Je maakt een account aan, kiest zelf of je afschrijving of creditcard wilt en je kunt aan de slag. Je account is beveiligd met een gebruikersnaam en wachtwoord. Eigenlijk is het net als internetbankieren.

    BeantwoordenVerwijderen