woensdag 11 september 2013

Bloemendoodles deel 4 / flower doodles part 4

Deze twee bloemendoodles zijn de laatste uit een serie van 24 bloemendoodles. Deze laatste twee zijn niet mijn favorieten, ik wilde nat in nat werken maar het resultaat is niet geweldig.
These two flower doodles are the last of a series of 24 flower doodles. These last two aren't my favorite doodles, I wanted to try painting wet in wet and it didn't work out great. 
Ik vond het wel heel leuk om voor een bepaalde periode elke dag iets te maken, dus dat ga ik nog een keer doen! Mijn dagelijkse project voor de komende maand is... Breien! Ik hou van breien en ik wil er iets meer tijd aan besteden want 'winter is coming' (;-) grapje, ik hou ook van 'Game of thrones'). Dus de komende maand (van 11 september tot 11 oktober) ga ik elke dag een half uur breien, ik durf niet te beloven dat het bij een half uur blijft... Elke woensdag laat ik jullie hier m'n voortgang zien. Tot dan!

I did like doing something daily for a set period of time. So I'm going to do it again! My daily project for the coming month is going to be.... Knitting! I love knitting and I want to spend some more time knitting because 'winter is coming' ( ;-) I also love 'Game of thrones'). So for the next month (11september - 11  october) I'm going to knit half a hour daily, I can't promise it doesn't get more than that... Every wednesday I will show you my progress here. See you!

1 opmerking:

  1. De eerste is wat te vlekkerig geworden, de tweede vind ik heel leuk! Zo jij durft, elke dag een half uur breien, ben heel benieuwd en vooral veel plezier, pas op voor "moeten".

    BeantwoordenVerwijderen