vrijdag 18 oktober 2013

Brei voortgang / Knitting progress

Toch maar even de laatste week dat ik een half uur per dag brei. Op het moment ben ik voornamelijk bezig met het voorbereiden van cursussen mandalatekenen en workshops mandalatekenen. (http://vrijexpressief.nl )
Ik brei nog wel hoor maar niet elke dag een half uur, zo af en toe zal ik nog wel een voortgang plaatsen. 
It's the last week that I have knitted an half hour a day. At the moment I'm working mainly at new mandala classes and mandala workshops that I give. 
I do knit but not an half hour each day. I will post progress every now and then.

Nu even een update over de sjaal die ik twee weken geleden liet zijn. Toen zag het er nog zo uit:
Now an update on the scarf from two weeks ago. Photo shows how far I was two weeks ago.
Nu... Is hij af! / It's finished!

TADAAA! Ik ben er echt heel blij mee!!
TADAAA! I'm very happy with it!!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten